STORITVE ZA PRORAČUNSKE UPORABNIKE izvajamo na naslednjih področjih:
1. Notranje revidiranje, kar obsega zlasti:
- izvajanje notranjega revidiranja,
- pripravo pravilnikov o notranjem revidiranju,
- organizacijsko postavitev notranjega revidiranja,
- pripravo načrtov in poročil o delovanju notranje revizije.
2. Notranje kontroliranje, kar pomeni predvsem:
- pripravo pravilnikov/navodil o notranjih kontrolah,
- organizacijsko postavitev sistema notranjih kontrol,
- pomoč pri tekočem izvajanju notranjih kontrol,
- svetovanje in/ali sestavitev Izjave o ocenitvi notranjega nadzora javnih financ in Samoocenitvenega vprašalnika, vse v skladu z Metodologijo za pripravo izjave o oceni notranjega nadzora,
3. Obvladovanje tveganj(a) pri poslovanju, kar obsega zlasti:
- prepoznavanje in oblikovanje kulture zavedanja o tveganjih,
- postavitev modela obvladovanja tveganj,
- načrtovanje in izvajanje aktivnosti za obvladovanja tveganj,
- odzivanje na tveganja: ukrepi za obvladovanje tveganj,
- motrenje (monitoring) in revidiranje načrta in aktivnosti ter ukrepov obvladovanja tveganj,
- izdelavo registra tveganj,
- poročanje o obvladovanju tveganj
4. Računovodstvo (računovodenje), kar se nanaša predvsem na:
- svetovanje pri pripravi pravilnikov o finančno - materialnem poslovanju uporabnika proračuna,
- svetovanje pri postavitvi zanesljivega in učinkovitega krogotoka knjigovodskih listin (postopki obdelave, pristojnosti, odgovornosti, obrazci),
- svetovanje pri konkretni uporabi računovodskih standardov in zakonskih zahtev ter računovodskega poročanja,
- postavitev in/ali svetovanje pri delovanju stroškovnih sistemov pri proračunskem uporabniku, s posebnim poudarkoma na spremljanju rezultatov po dejavnostih (tržni [pridobitni] / netržni [nepridobitni] prihodki in odhodki),
- vsa druga aktualna vprašanja pravno-finančno-računovodske narave.
5. Finančno poslovodenje in merjenja delovanja proračunskih uporabnikov, kjer svetujemo pri:
- postavitvi postopkov in odgovornosti pri pripravi letnih finančnih načrtov proračunskega uporabnika,
- postavitvi in/ali izdelavi sistema medsebojno povezanih sestavin za učinkovito finančno poslovodenje, kar obsega: vizijo, poslanstvo, namere, cilje in kazalnike za ocenjevanje (ne)doseganja ciljev poslovanja,
- postavitvi postopkov in odgovornosti pri spremljanju izvrševanja proračunov in/ali finančnih načrtov,
- postavitvi postopkov in odgovornosti pri poročanju zunanjim in notranjim uporabnikom poročil o (ne)doseganju ciljev poslovanja,
- postavitvi sistemov za merjenje delovanja, prirejenih konkretnim potrebam uporabnika proračuna,
- postavitvi smernic za (poslo)vodenje merjenja delovanja.
6. Projektno vodenje v lokalni skupnosti (občini), kjer svetujemo in nudimo pomoč pri:
- pripravi pravil(nikov) o vodenju in izvajanju investicijskih projektov,
- določitvi postopkov za oblikovanje skupine za vodenje in izvajanje investicijskih projektov,
- določitvi osnovnih nalog in odgovornosti vodje ter članov projektne skupine,
- postavitvi organizacijskih pravil za delovanje projektne skupine,
- določitvi nalog članov projektne skupine po posameznih področjih in/ali fazah investicijskega projekta,
- oblikovanju načinov in oblik poročanja o delu projektne skupine in o realizaciji investicijskega projekta,
- postavitvi postopkov nadzora nad delom projektne skupine.